13 Ağustos 2014 Çarşamba

John Frieda Serisi

Saçlarımın seyrekliği, ince telliliği, dökülmesi yetmezmiş gibi yıllardır sarı kullanıyorum. Yani saçlarım yıllardır oriel işlemi görüyor bende artık saçlarıma acıdım ve yeni bakımlar uygulamaya başladım.


Uzun süreler sadece saç dökülmesine karşı bioblas şampuan kullandım ama dökülmelerimin durduğu söylenemez. 
Ardından John Freida markasını kullanmaya karar verdim ve Sarı Saçlar için özel seriden kullanmaya başladım, saçlarımı inanılmaz yumuşattı ve hiç dökülme yapmadı. Güneş ışıltısı vadeden bu şampuan gerçekten dediğini yaptı ve sarı saçlarım papatya özleri sayesinde daha aydınlık göründü.


Sonraaaaa yaklaşık bir ay önce ani bir kararla saçlarımı kızıla boyadım. Evet !

Bir aydır da Full Repair Şampuanı ve Onarıcı Bakım Maskesini kullanıyorum. Tabi bu kadar kimyasal, ısı, deniz, kum, güneş derken saçlarım bu maske sayesinde kendine geldi diyebilirim.  İlk günden etkisi gösterdi, saçlarım eskisinden daha sağlıklı gözüküyor.

Yumuşacık etkisi ve miss gibi bir kokusu var. Saçı hiç ağırlaştırmadan tedavi ediyor. Zaten şampuan da maske de işlem görmüş saçları onarmak için formüle edilmiş. Dediklerini de yapıyorlar. İlk kullanımdan itibaren bunu görebiliyorsunuz.


Kullanımı ise oldukça kolay saçlarımın tamamına ( evet köklerine de ) bu maskeyi uyguluyorum. Tarıyorum ve yaklaşık 4-5 dakika sonra yıkıyorum. Kuruladıktan sonra da dolgun görünüm sağlıyor.



Sarı saçlarınız ışıl olsun diyorsanız Sheer Blonde, İşlem görmüş ve hasarlı saçlarınız varsa kesinlikle Full Repair Serisine şans verin derim.

Sevgilerimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder