14 Ağustos 2014 Perşembe

Dirty Works Banyo Serisi

Ben bu seriyi çok önce trio şeklinde satın aldım. İçerisinde duş jeli, vücut peelingi ve vücut losyonu bulunuyor.


Bu üçlüden en beğendiğim kalem kesinlikle duş jeli oldu, kokusu ve yapısıyla oldukça güzel bir ürün. Çok yoğun insanı bayan bir koku değil de daha fresh ve kalıcı kokuları olduğunu söyleyebilirim. Temizliği ve bıraktığı his te oldukça güzel. Yani sadece koku için değil gerçek temizlik için kullanılacak bir ürün.


 Diğer ürün de vücut peelingi. Çok fazla peeling kullanan biri değilim aslında, ihtiyaç olduğu durumlarda bu ürün bana yeterli geliyor. Kısaca peelingin içeriklerinden bahsetmek gerekirse E vitamini ve shea yağı var ve paraben içermiyor. Ürün içeriğinde kahve de bulunuyor, zaten kahvenin cildimize sağladığı güzellikleri bilmeyeniniz yoktur. ( Etrafımda içtikten sonra telvesini filan direkt suratına sürenleri var) Hassas bir cildim olması dolayısıyla peeling denen şeyi pek sevmiyorum çünkü içerisindeki o taneciklerin bazen cildimi fazla çizdiğini hissediyorum. Ama bu taneciklerin sertlik kıvamı oldukça ideal rahatsız eden bir yanı olmadı.


 Body Butter da yine çok sık kullanmadığım çünkü yapısını kalın bulduğum bir ürün oldu. Ayrıca ambalaj tipi de kullanımı zorlaştırıyor.

Yine de yazdıklarım sizi tatmin etmediyse ve satın almak için sebep arıyorsanız bu sadece ambalajlarının şirinliği bile olabilir.

Sevgiler 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder