20 Ağustos 2014 Çarşamba

Nuxe Huile Prodigieuse - Kuru Yağ

Bu günkü konuğumuz Nuxe Çok Amaçlı Kuru Yağ olacak.  
Nuxe Fransa pazarından ülkemize girmiş bir marka. Firma ürünleri nadir bulunan bitki yapraklarının köklerinden ve yağlarından üretiyor. Ürünlerinde paraben olmadığını biliyorum ama bazı kaynaklarda bazı ürünlerin içeriğinde bulunduğu yazıyor. Nuxe Kuru yağ da içeriği açısından doğal ve çok amaçlı. İçeriğine bakacak olursak; E vitamini ve yaklaşık %98 oranında doğal bir formülü var. Formülünde etkisi kanıtlanmış 6 farklı bitkinin yağı bulunuyor. (Borage, Sarı Kantoron, Badem, Kamelya, Fındık, Macadamia).


Cildin nemsiz ve yağsız kaldığı kış aylarında daha fazla ihtiyaç duyulacağını hissetsek te Nuxe özellikle simli kuru yağını yaz aylarında da rahatlıkla kullanılabileceğinizi düşündüğüm, özellikle tatil bavulunuzda yer almasını tercih edebileceğiniz bir ürün.  

Bir çok kullanım alanı mevcut. Banyodan önce veya sonra daha ışıltılı görünüm saçta,  Fondöten veya nemlendiricinize karıştırarak yüzde, özellikle yaz günlerinde ışıltılı bir ten için bacaklarınıza, kollarınıza sürerek vücutta kullanabilirsiniz. Çok az miktarda bile kullansanız hemen etkisini gösteriyor.  Emilimi, kokusu ve yapısı gerçekten muhteşem. Yapış yapış bırakan veya bulaşan bir hissi yok. Hassas cilde sahip olan bana bile herhangi bir alerjik reaksiyon göstermedi.

Ben ürünü saçlarımda genellikle duştan önce kullanıyorum. Saçlarıma parmaklarımla ürünü iyice yedirdikten sonra yaklaşık 20 dakika ıslak havlu sararak bekletiyorum. Böylece saçlar yıkandıktan sonra hem daha kolay taranıyor hem de daha kolay şekil alıyor. Bilinen ve en yaygın kullanımı bu şekilde. Saçınız kuruduktan sonra kullanacaksanız eğer ürünü saçınıza eşit ve az miktarda yedirmenizi tavsiye ederim.

Özellikle Bronzlaşan kol, bacak ve dekolte bölgesinde duruşu favorim.


Siz bu ve benzeri ürünler kullandınız mı?

Sevgiler.

4 yorum:

  1. hiç duymamıştım ilginç bir keşif oldu benim için :)

    ben de bloğum beklerim yeni post var :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/2014/08/gezi-datca.html

    YanıtlaSil
  2. Birçok blogda bu ürünün yazısını okudum merak ettiğim bir ürün :)
    Bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Nuxe BB Krem'inden çok memnun olduğum bir marka. Bu ürünü de çok sık görüyorum bloglarda. İyice meraklandırdınız. :)

    YanıtlaSil
  4. Bende bir kaç kişide görmüştüm. Deneyesim geldi :)
    Bana da bekliyorum. :) http://guldentavsiyeler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil