11 Ağustos 2014 Pazartesi

Güneş Kremleri Dosyası

Kısa bir tatil molasının ardından kaldığım yerden devam etmek üzere buralardayım.

Deniz, Kum, Güneş… Benim için sonrasında 1. Dereceden yanık…

Ama nedense bu yaz öyle olmadı. Çünkü ilk günler cildim için Niveanın SPF 50 içeren hem koruyan hem de bronzluk veren Sun Protect & Bronze kreminden kullandım. Gerçekten de işe yaradı. Nivea’nın güneş kremleri oldukça gelişmiş. Doğal bronzluk isteyen açık tenliler için önerebileceğim bir ürün.


Yüzüm için ise yine Nivea’nın Sun Protect & Bronze 50 GKF olan kremlerinden kullandım. Cildim kuru olduğu için yağlı yapısı beni pek rahatsız etmedi ancak yağlı ciltler için uygun olup olmadığı konusunda bir fikrim yok. Ancak korunmak ve bronzlaşmak diyorsanız kesinlikle Nive’nın bu serisini denemenizi tavsiye ederim.


Peynir rengini tenimden biraz attıktan sonra Nivea’nın Havuç Özlü Bronzlaştırıcı kreminden kullandım. Hiç rahatsız etmeyen bir kokuya sahip olan bu kremin yapısı biraz kalın. Vücudunuza tam yediremezseniz rengi dolayısıyla sarı turuncu komik bi hal alabilirsiniz, o yüzden elinize yeterli miktarda almanıza dikkat etmenizi öneririm.

Son günlerde de ise birkaç fıs ta olsa Garnier Bronzlaştırıcı yağ kullandım. Tabiki amacına hizmet etmek için yağın koruma faktörü düşük. Sprey şişe olması dolayısıyla kullanımı oldukça rahat olan ürünü direkt cildinize sıkarak uygulayabiliyorsunuz. Sevdiğim diğer yönü ise kokusu. Kolay bronzlaşan bir cilde sahipseniz kesinlikle rahatlıkla kullanabileceğiniz bir ürün.


Çocuklar için ise favori ürünümüz Baby SebaMed oldu, kolay sürülen ve yapış yapış olmayan ürünü çocuklarda ve bebekler için özel olarak üretilmiş. Güneş ışınlarından %98 oranında koruma sağladığı vaat ediliyor.

Bu yaz kullanmadığım ve çok merak ettiğim tek ürün Eda Taşpınar Güneş ürünleri oldu. Siz kullandınız mı? Yorumlarınız neler?

Sevgilerimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder